Heb je vragen of opmerkingen over je bestelling? Twijfel dan niet om contact op te nemen! Je kunt ons op werkdagen van 09:00 tot 17:00 bereiken per mail op: [email protected] Voor vragen over verzenden, retouneren of andere vragen adviseren wij om eerst een kijkje te nemen bij het kopje: 'veelgestelde vragen'.
Ook kun je via de link in ‘My account’ op de website een bericht voor ons achterlaten. Dit laatste is voor ons, maar ook voor jou de snelste manier om contact met ons op te nemen!
''We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te e-mailen naar: [email protected]. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is genomen, dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."